Asetukset löytyvät ohjelman ylävalikosta, kohdasta Asetukset. Asetukset sisältävät kaksi toimintoa, kirjautuneen käyttäjän omat tiedot, sekä käyttäjähallinan.
Käyttäjä
Käyttäjä -väliehdellä kukin käyttäjä voi täydentää ja muokata omia tietojaan ja valita sivustolla käytettävän kielen. Mikäli käyttäjällä on käytettävissä useita eri organisaatioita, voi käyttäjä valita myös oletusorganisaationsa.
Käyttäjähallinta
Käyttäjähallinta -välilehi näkyy käyttäjille, jotka ovat pääkäyttäjiä. Käyttäjähallinta -välilehdellä voidaan lisätä, muokata tai poistaa käyttäjiä organisaatiokohtaisesti.
Uusi käyttäjä voidaan lisätä valitsemalla Lisää käyttäjä -painike. Uutta käyttäjää lisättäessä pakollisina tietoina on käyttäjän etu- ja sukunimi, sekä sähköpostiosoite. Lisäyksen yhteydessä käyttäjän tietoihin antaa myös muita tietoja - Puhelinnumero - Osoite - Paikkakunta
Lisättävälle voidaan antaa pääkäyttäjä-oikeudet valitsemalla ao. kohta.
Organisaatio-valinnalla määritetään, mihin organisaatioon käyttäjää ollaan lisäämässä.
Lopuksi valitaan applikaatio -kohtaisesti halutut käyttöoikeudet. Käyttäjälle voidaan antaa oikeus muokata kaikkea tietoa ko. applikaatiossa (Muokkaus). Katselu-/lukuoikeudella käyttäjä pääsee katselemaan kaikkea applikaatioon tallennettua tietoa, mutta ei pysty tietoja lisäämään, muokkaamaan tai poistamaan (Katselu). Mikäli käyttäjää ei haluta päästää näkemään jotain tietoja, se voidaan estää applikaatio kohtaisesti (Estetty).
Lisäyksen jälkeen uusi käyttäjä saa sähköpostin jossa ohjeistetaan ohjelmaan kirjautuminen.
Käyttäjähallinta -välilehden listassa näytettään organisaatiossa jo olevat käyttäjät. Heidän käyttöoikeuksiaan pääsee muokkaamaan klikkaamalla käyttäjän nimeä. Näkymässä on samat valinnat, kuin uutta käyttäjää lisättäessä.
Käyttäjä voidaan poistaa organisaatiosta asettamalla Poistettu -sarakkeessa valinta aktiiviseksi. Mikäli käyttäjätunnus pitää palauttaa takaisin aktiiviseksi, voidaan valinta ottaa pois päältä.