Open navigation

Julkaisutiedot - Haahtela PRIS – 7.3.2024

Uudet ominaisuudet

  • Sähköpostivahvistus onnistuneesta tarjouksen jätöstä
    • Jatkossa tarjoaja saa sähköpostin itselleen onnistuneesta tarjouksen jättämisestä.
  • Päivitykset Työturvallisuus LTI-raportoinnin ulkoasuun ja ohjeistukseen (lisätietoja ominaisuudesta tuki@haahtela.fi).
    • Koska luovuimme LTI (ka)-tiedon näyttämisestä listanäkymässä, tuotiin näkymään kirjauksien tiedot, sekä erillinen summarivi parantamaan osion selkeyttä.
    • Terminologian muutokset:
      • "LTI1-29" tulee muuttaa termiksi "tapaturma".
      • "LTI30+" tulee muuttaa termiksi "vakava tapaturma".
    • Koontitaulukon otsikkomuutokset:
      • "Vakavat" -> "Vakavat tapaturmat". 
      • "Lievät" -> "Tapaturmat".
      • "Läheltäpititilanteet" -> "Läheltä piti-tilanteet".

      • "Työturvallisuushavainnot" -tilasto poistetaan kokonaan.

    • Kirjaamisosan muutokset

      • “Tapaturmat, sairasloma yli 3 päivää“ -> "Vakavat tapaturmat".

      • “Tapaturmat, sairasloma 1-3 päivää” -> "Tapaturmat".

      • "Läheltäpititilanteet" -> "Läheltä piti-tilanteet".

  • Osapuolilistan luonti valituista projektin henkilöistä

    • Pääkäyttäjä voi luoda osapuolilistan valitsemistaan projektin käyttäjistä. Tämä valinta säilyy samana, kunnes uudet valinnat tehdään. Tämä toiminto korvaa aikaisemman "Tulosta osapuolet PDF-muodossa" -linkin ja uusi toiminto mahdollistaa käyttäjien lajittelun ja valinnan mm. organisaatioittain. Osapuolilistan voi tallentaa Excel- ja pdf-muodoissa
  • Puuttuvien käyttöoikeuksien infotekstien muutos
    • PRIS näytti käyttäjälle joka klikkaa osiota tai hakemistoa, johon hänellä ei ole oikeuksia, satunnaisen pääkäyttäjän nimen ja pyysi olemaan yhteydessä ko. käyttäjään oikeuksien saamiseksi. Tämä tieto on vaihdettu tarkoituksenmukaisempaan, eli siihen pääkäyttäjään, joka on käyttäjän lisännyt projektille.


Korjatut virheet 

  • Käyttöoikeusvalinta aikatauluvalvontaan ei ollut käyttöoikeuksissa näkyvissä, vaikka projektilla on Aikatauluvalvonta-hakemisto näkyvissä.
  • Tervetuloa-näkymän muutostiedot eivät ryhmittyneet oikein kaikissa tapauksissa, vaan samannimiset ryhmät saattoivat sekoittua keskenään.
  • Salasanan vaihto antaa asettaa erikoismerkkejä, jonka jälkeen kirjautuminen epäonnistuu / Salasanassa voi olla merkkejä jota sisäänkirjautuminen ei tue.
  • Organisaation käyttöoikeudet-näkymässä projektit saattoivat näkyä moneen kertaan.
  • Tiedotteen lähetys asiakirjamuutoksista kaatui jos vastaanottajissa oli virheellisiä sähköpostiosoitteita.
  • TR- ja MVR-massaraportit eivät toimineet vuoden vaihteessa virheellisen viikkolaskennan takia
  • Asiakirjalokin valikot eivät tuottaneet oletettua sisältöä tietyissä virhetapauksissa.
  • Taustatoimintojen korjauksia, mm. projektien arkistointi- ja poistoprosesseihin.

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.